„A televízió egy nagyon jó platform számomra” – Interjú Balogh Levente üzletemberrel és Herman Péterrel, az RTL kreatívigazgatójával

Balogh Levente, az egyik legsikeresebb magyar nagyvállalkozó, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, emellett mint a Media1.hu-nak elárulta, mostanra mintegy 30 cégnek is tulajdonosa. Nemrég a Cápák között című sikeres üzleti reality után, ahol befektetési célpontokat keresnek, Az álommeló című televíziós műsorban is fontos szerepet kapott, ahol a televízió nyilvánossága előtt keresi elnöki asszisztensét. Vele készült interjúnkból kiderül, hogyan tudja összeegyeztetni a tévézést, az üzleti reality-kben való szerepléseit az üzletemberi teendőkkel, valamint több más érdekességet is elárult. Herman Péterrel, az RTL drámai és szórakoztató műsorokért felelős kreatívigazgatójával is beszélgettünk, aki például azt is elárulta, hogy a műsort már 16 éve meg akarták csinálni, méghozzá a néhai Andy Vajnával, a TV2 későbbi tulajdonosával, de megválaszolta azt is, hogy az eredeti külföldi formátummal (Apprentice) szemben Magyarországon miért napi és nem heti gyakorisággal van képernyőn Az álommeló.

„A televízió egy nagyon jó platform számomra” – Interjú Balogh Levente üzletemberrel és Herman Péterrel, az RTL kreatívigazgatójával
Balogh Levente (Az álommeló) és Herman Péter Pierre (RTL)Balogh Levente, az egyik legsikeresebb magyar nagyvállalkozó, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, emellett mint a Media1.hu-nak elárulta, mostanra mintegy 30 cégnek is tulajdonosa. Nemrég a Cápák között című sikeres üzleti reality után, ahol befektetési célpontokat keresnek, Az álommeló című televíziós műsorban is fontos szerepet kapott, ahol a televízió nyilvánossága előtt keresi elnöki asszisztensét. Vele készült interjúnkból kiderül, hogyan tudja összeegyeztetni a tévézést, az üzleti reality-kben való szerepléseit az üzletemberi teendőkkel, valamint több más érdekességet is elárult. Herman Péterrel, az RTL drámai és szórakoztató műsorokért felelős kreatívigazgatójával is beszélgettünk, aki például azt is elárulta, hogy a műsort már 16 éve meg akarták csinálni, méghozzá a néhai Andy Vajnával, a TV2 későbbi tulajdonosával, de megválaszolta azt is, hogy az eredeti külföldi formátummal (Apprentice) szemben Magyarországon miért napi és nem heti gyakorisággal van képernyőn Az álommeló.