Dorko: Gyárts jobb cipőt, ha nem tetszik a reklámkampányunk!
A magyar sportcipőgyártónak talán nem tetszett, hogy megdicsértük a 2024-es reklámkampányukat, pedig majdnem olyan jó, mint a Nike 2008-asa. Csodás kommentet írtak.
Az mindig ígéretes, ha egy cég kommentel, ezúttal sem volt másként.
A sztori azzal kezdődött, hogy szerdán írtam egy kis cikket arról, hogy a Dorko (DRK) sportcipőmárka új reklámkampánya igazi időutazásra visz. A kampány szlogenje az, hogy „Tavaly azt mondtad, majd idén”, mindez a Nike logójának ismert betűtípusával szedve. Ez engem 2008-ig vitt időutazásra, amikor a Nike „Tegnap azt mondtad, majd holnap” szlogennel futtatott reklámkampányt.
A cikk linkjét szokás szerint kiposztoltuk a 444 Facebook-oldalára is, ez alá kommentelt be a Dorko, „Köszönjük a megtisztelő összehasonlítást! :)” felütéssel.
A komment 90 százaléka lényegében arról szól, hogy miért probléma ez, ha egyszer 100 százalékosan magyarok vagyunk, majd valamiért beszuszognak a képbe a vakvezető kutyák (komolyan!), hogy a hozzászólás a „tessék jobb filmet rendezni!” fordulat egészen speciális változatával befejeződjön be. Ezzel:
„Minden kritikusunktól kérjük ha nem tetszenek a cipőink és kampányaink kezdjen el egy cipő márkát csinálni és csináljon jobbakat.”Az eredeti cikkemet végül is azzal bejeztem be, hogy
„a legjobb persze az, hogy annak igazából semmi értelme, hogy tavaly azt mondtad: majd idén”,úgyhogy tényleg bármit megérdemlek tőlük. Megyek is és nekiállok márkát csinálni
Íme a teljes komment:
Köszönjük a megtisztelő összehasonlítást!:)
Valószínűleg soha nem leszünk egy nike vagy egy adidas de magyar sportmárkaként mi is mindent megteszünk, hogy évről évre jobbak legyünk.
Büszkék vagyunk rá, hogy a Dorko:
- 100%-ban magyar családi vállalkozás ami 34 éve 250 pár cipővel indult egy 6 négyzetméteres üzletből.
- Soha egyetlen forint állami támogatást nem kaptunk.
- Jelenleg több mint 500 embernek adunk munkát Magyarországon.
- Minden termékünkre mindig 100% cseregaranciát vállalunk azonnal ha valaki nem lenne elégedett vele. ( kérdés nélkül)
- Évente több száz millió forint értékben támogatunk magyar sportolókat , zenekarokat, művészeket.
- Megdupláztuk Loyalty is Royalty kampányunkkal az évente kiképezett vakvezető kutyák számát itthon, hogy ne legyen 5 éves várólista egy kutyára.
- Szeretnénk inspirálni kicsit kampányainkkal, sportolóinkkal, zenekarainkkal az egész országot.
- Bármilyen szlogent találunk ki nagy eséllyel az elmúlt 50 évben sportmárka használhatott már hasonlót. Kivétel a Kell egy jó Kabát!
- Minden kritikusunktól kérjük ha nem tetszenek a cipőink és kampányaink kezdjen el egy cipő márkát csinálni és csináljon jobbakat.
UI: 2023-ban 1,5 millió dorko terméket adtunk el Magyarországon.
Köszönjük mindenkinek aki velünk van.