Fontos társadalmi üzenetre hívja fel a figyelmet idén is a Vodafone

Az ünnepek közeledtével a Vodafone Magyarország elérkezett a márkaváltás előtti utolsó pillanatokhoz, ennek fényében pedig különleges karácsonyi kampánnyal búcsúzik a távközlési vállalat. Az ünnepi reklámfilm nem csupán a márkától való elválás szimbóluma, hanem mélyebb társadalmi üzenetet is hordoz. A film célja ugyanis, hogy felhívja a figyelmet a környezetünkben élő idősek elszigeteltségére, a családon belüli generációs és digitális szakadék problémájára. Pedig kis odafigyeléssel az idős emberek helyzetén sokat javíthatnánk, amelyre az ünnepi időszak jó alkalmat teremt mindannyiunknak.  

Fontos társadalmi üzenetre hívja fel a figyelmet idén is a Vodafone
Az ünnepek közeledtével a Vodafone Magyarország elérkezett a márkaváltás előtti utolsó pillanatokhoz, ennek fényében pedig különleges karácsonyi kampánnyal búcsúzik a távközlési vállalat. Az ünnepi reklámfilm nem csupán a márkától való elválás szimbóluma, hanem mélyebb társadalmi üzenetet is hordoz. A film célja ugyanis, hogy felhívja a figyelmet a környezetünkben élő idősek elszigeteltségére, a családon belüli generációs és digitális szakadék problémájára. Pedig kis odafigyeléssel az idős emberek helyzetén sokat javíthatnánk, amelyre az ünnepi időszak jó alkalmat teremt mindannyiunknak.