Hatalmas dobásra készül a MediaMarkt, csatlakoznak a BNPL-őrülethez

Egyedülálló megállapodás született a magyar „Buy Now, Pay Later” (Vásárolj most, fizess később) piacon: a MediaMarkt a Pastpay segítségével lehetővé tette az áruháztól vásárló cégek számára, hogy a termékek megrendelése után 30, 60 vagy akár 90 nappal késleltessék a fizetést. A témával kapcsolatban exkluzív interjút adott a Portfolio-nak Boros Ferenc, a MediaMarkt B2B üzletágának vezetője, valamint Réti Bálint, a PastPay.com operatív igazgatója.

Hatalmas dobásra készül a MediaMarkt, csatlakoznak a BNPL-őrülethez

Egyedülálló megállapodás született a magyar „Buy Now, Pay Later” (Vásárolj most, fizess később) piacon: a MediaMarkt a Pastpay segítségével lehetővé tette az áruháztól vásárló cégek számára, hogy a termékek megrendelése után 30, 60 vagy akár 90 nappal késleltessék a fizetést. A témával kapcsolatban exkluzív interjút adott a Portfolio-nak Boros Ferenc, a MediaMarkt B2B üzletágának vezetője, valamint Réti Bálint, a PastPay.com operatív igazgatója.