Még tavaly is sokan panaszkodtak a hatóságnál a Vodafone Magyarország ügyfélszolgálatára és a szolgáltatás minőségére, de a cég szerint 2022 végére a legkritikusabb problémákat sikerült orvosolni

A média- és hírközlési biztos, Kastory Edina hivatalába az elmúlt év végéig sok panasz érkezett a Vodafone-nal szemben – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapjáról.

Még tavaly is sokan panaszkodtak a hatóságnál a Vodafone Magyarország ügyfélszolgálatára és a szolgáltatás minőségére, de a cég szerint 2022 végére a legkritikusabb problémákat sikerült orvosolni
A Vodafone Magyarország üzlete a Duna PlázábanA média- és hírközlési biztos, Kastory Edina hivatalába az elmúlt év végéig sok panasz érkezett a Vodafone-nal szemben – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapjáról.