MVM – Így változik a számlázás, minden ügyfél figyeljen!
Július elején egy jelentős átalakulás történt a hazai árampiacon: az E.on Áramszolgáltató beolvadt az MVM-be, ami ezzel az ország legnagyobb áramszolgáltatójává vált. Az MVM Next így az ország teljes területének egyetemes áramszolgáltatójává lépett elő, amely változás az ügyfelek számára egyszerűbb ügyintézést ígér. A fúzió érintette a Dunántúlon és az Opus TITÁSZ szolgáltatási területén, a […] The post MVM – Így változik a számlázás, minden ügyfél figyeljen! appeared first on Tudasfaja.com.
Július elején egy jelentős átalakulás történt a hazai árampiacon: az E.on Áramszolgáltató beolvadt az MVM-be, ami ezzel az ország legnagyobb áramszolgáltatójává vált.
Az MVM Next így az ország teljes területének egyetemes áramszolgáltatójává lépett elő, amely változás az ügyfelek számára egyszerűbb ügyintézést ígér.
A fúzió érintette a Dunántúlon és az Opus TITÁSZ szolgáltatási területén, a Tiszántúlon élő ügyfeleket is.
Az MVM a fúzió során kiemelte, hogy az átállás nem befolyásolja az árakat, ami megnyugtatta az ügyfeleket. A váltás célja elsősorban az volt, hogy az áramszolgáltatás egységes legyen az egész országban, és az ügyfelek kényelmesebben intézhessék ügyeiket.
Technikai problémák és számlázási késedelmek
Bár a fúzió már több mint két hónapja megtörtént, a szolgáltatóváltás után számos ügyfél furcsa üzenetet kapott a diktálásukat követően, mivel a számlák késve érkeztek meg. Az MVM az alábbi üzenetet küldte ki az érintetteknek:
„Technikai hiba miatt aktuális e-számláját csak késve tudtuk Önnek megküldeni annak ellenére, hogy az már korábban elkészült.
Kérjük, hogy a villanyszámlán feltüntetett fizetési határidőtől tekintsen el” – állt az értesítésben, amely egy új fizetési határidőt is megadott.
Noha korábban is panaszkodtak az ügyfelek számlázási problémákra, például arra, hogy hónapokig nem kaptak számlát, ezúttal a probléma csak néhány napos késést okozott.
Az MVM azonban továbbra is szembesül technikai nehézségekkel, amelyek az átállás után maradtak fenn.
Ügyfélszolgálati problémák és átállás
Több felhasználó aggódott amiatt, hogy a számláikat még az E.on rendszerein keresztül kellett befizetniük, de az átállás miatt már nem tudtak hozzáférni a régi rendszerhez.
Például egyesek attól tartottak, hogy nem tudják bizonyítani a számlák befizetését egy esetleges szolgáltatói reklamáció során. Az E.on erre a következő választ adta:
„Az informatikai rendszerek átállása miatt az E.on Áramszolgáltató Kft. már nem tudta csoportos beszedési megbízás útján beszedni a 2024. június hónapban kiállított villanyszámla ellenértékét.
Az MVM Next várhatóan csak 2024. július 19. után lesz jogosult számlák benyújtására, így a számlák ellenértékének beszedése a megszokottnál később történik meg.”
Ez azt jelenti, hogy a türelmi idő hosszabb volt az átállás miatt, így az ügyfelek számára is több idő állt rendelkezésre a számlák rendezésére.
Az MVM-be való beolvadás célja az egységes áramszolgáltatás kialakítása és az ügyintézés egyszerűsítése volt, ám az átállást követően technikai problémák és késedelmes számlázások léptek fel.
Noha az ügyfelek most több időt kaptak a számlák rendezésére, a fúzió utáni kezdeti nehézségek még megoldásra várnak. Az MVM-nek a következő hónapokban kiemelt feladata lesz, hogy ezeket a technikai hibákat elhárítsa, és zökkenőmentessé tegye az ügyfelek kiszolgálását.
The post MVM – Így változik a számlázás, minden ügyfél figyeljen! appeared first on Tudasfaja.com.