Néhány hét múlva mintegy 20 százalékkal megdrágul az RTL a reklámozók számára

A Media1 információi szerint az RTL Magyarország péntek délután körlevélben értesítette ügyfeleit, hogy 17 nap múlva túlkeresleti indexet vezet be, ami egy médiaügynökségi szakértő szerint azt jelenti, hogy mintegy 20 százalékkal megdrágul a tévéreklám az RTL-nél. Ez több reklámozót most nehéz helyzetbe hoz, ezért néhány médiaügynökség azt tervezi, hogy inkább internetre viszik át a költéseik egy részét.

Néhány hét múlva mintegy 20 százalékkal megdrágul az RTL a reklámozók számára
RTLA Media1 információi szerint az RTL Magyarország péntek délután körlevélben értesítette ügyfeleit, hogy 17 nap múlva túlkeresleti indexet vezet be, ami egy médiaügynökségi szakértő szerint azt jelenti, hogy mintegy 20 százalékkal megdrágul a tévéreklám az RTL-nél. Ez több reklámozót most nehéz helyzetbe hoz, ezért néhány médiaügynökség azt tervezi, hogy inkább internetre viszik át a költéseik egy részét.