Részvényundor alakult ki az európai autóiparban, most kell beszállni?

A Kínából importált elektromos autókra kivetett EU-s büntetővámok megszavazása után rövid időre felpattantak az autógyártók részvényei, de ez valószínűleg nem sokat enyhít a szektorban kitettséggel rendelkező befektetők fájdalmain. Ha csak a híráramlást nézzük, bőven van ok a pesszimizmusra: egymás után adtak ki az elmúlt hónapokban profit warningokat a nagy európai autógyártók, felmerült a gyárbezárások lehetősége, és a vállalati mérlegekkel kapcsolatos aggodalmak is egyre nőnek. A negatív befektetői megítélés miatt mondhatni, hogy részvényudor alakult ki az autóipari papírok körül. Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.

Részvényundor alakult ki az európai autóiparban, most kell beszállni?

A Kínából importált elektromos autókra kivetett EU-s büntetővámok megszavazása után rövid időre felpattantak az autógyártók részvényei, de ez valószínűleg nem sokat enyhít a szektorban kitettséggel rendelkező befektetők fájdalmain. Ha csak a híráramlást nézzük, bőven van ok a pesszimizmusra: egymás után adtak ki az elmúlt hónapokban profit warningokat a nagy európai autógyártók, felmerült a gyárbezárások lehetősége, és a vállalati mérlegekkel kapcsolatos aggodalmak is egyre nőnek. A negatív befektetői megítélés miatt mondhatni, hogy részvényudor alakult ki az autóipari papírok körül.

Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.