Túlkeresleti indexet vezet be az RTL és néhány hét múlva mintegy 20 százalékkal megdrágul a reklámozás
Túlkeresleti indexet vezet be az RTL és néhány hét múlva mintegy 20 százalékkal megdrágul a reklámozás
A Media1 információi szerint az RTL Magyarország péntek délután körlevélben értesítette ügyfeleit, hogy 17 nap múlva jelentős túlkeresleti indexet vezet be, ami egy médiaügynökségi szakértő szerint azt jelenti, hogy mintegy 20 százalékkal megdrágul a tévéreklám az RTL-nél. Ez több reklámozót most nehéz helyzetbe hoz, ezért néhány médiaügynökség azt tervezi, hogy inkább internetre viszik át a költéseik egy részét.
A Media1 információi szerint az RTL Magyarország péntek délután körlevélben értesítette ügyfeleit, hogy 17 nap múlva jelentős túlkeresleti indexet vezet be, ami egy médiaügynökségi szakértő szerint azt jelenti, hogy mintegy 20 százalékkal megdrágul a tévéreklám az RTL-nél. Ez több reklámozót most nehéz helyzetbe hoz, ezért néhány médiaügynökség azt tervezi, hogy inkább internetre viszik át a költéseik egy részét.